Etykiety

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Kościół Pokoju w Jaworze





























17 komentarzy:

  1. Wspaniałe wnętrze. Zdjęcia jeszcze bardziej tę mistykę i zdobienia podkreślają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wnętrze! Zapiera dech!

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam, oglądałam, bardzo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. ¿Como estás, Barbara?

    De nuevo regreso a este maravillosa mundo de los blogs, después de estar un tiempo apartado por mis múltiples ocupaciones.

    Es un placer disfrutar de tus bellas fotos y te doy las gracias por compartirlas.

    Enhorabuena y un afectuoso saludo desde Gran Canaria - Islas Canarias (España).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kościół. Muszę go koniecznie kiedyś odwiedzić. :) Masz bardzo ciekawy blog, już obserwuję! Może tak wspólna obserwacja? Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę rzadko widziałem tak piękne i bogato zdobiony kościół się.
    Piękny kościół i wspaniały efotografeerd przez Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle piękny kościół, podobnie jak historia jego powstania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity, aż mnie zatkało, już patrzę gdzie to.

    OdpowiedzUsuń
  9. Magnificas escenas... Con un color muy bello y con excelente definicion

    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  10. W Jaworze? I ja o tym nawet nie slyszalam? Coz za dzielo sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam, że i mnie olśnił ten kościół. Chociaż osobiście bardziej mi się podoba Kościół Pokoju w Świdnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jedno z miejsc, które muszę odwiedzić...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, this is a magnificent church!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kościół... Widać, że chyba ewangelicki konsekrowany na katolicki :)

    OdpowiedzUsuń