Etykiety

środa, 29 kwietnia 2015

Słowacja - Liptowska Mara


























23 komentarze:

  1. Pięknie tam. Cudownie wygląda jezioro i góry w pobliżu. Wspaniałe zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Unas escenas muy bellas de naturaleza... La luz es espectacular

    OdpowiedzUsuń
  3. Sensacional !!!
    Unos paisajes preciosos.
    Enhorabuena.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful photos.
    Beautiful scenery there.
    Best regards, Irma

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajkowo i nostalgicznie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. La primera imagen es especialmente bella con esas aguas y ese paisaje tranquilo y el elemento humano en la persona del pescador solitario dándole valor y referencia.
    Un saludo,

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak mi słów-piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ... fantastyczne fotki. Kolejny post i oczu oderwać nie mogę od tych zdjęć. Jak robi się takie cudności?

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful images. I love the first one.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne miejsce...malarsko je postrzegasz...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój Boże,
    naprawdę wspaniałe widoki na jezioro. Pięknie sfotografowany i tak kolorowe. Jesteś prawdziwym proffesinal Barbara :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miła Helmo.... to nic wielkiego zrobić takie zdjęcia w pięknym miejscu..:)) dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
    2. Wiele z tych zdjęć można zrobić piękne obrazy :-)

      Usuń
  12. Gra światła, perspektywa czy kolory? Nie wiem co piękniejsze? A może dopiero wszystko razem dało takie wspaniałe rezultaty.
    Nie widzę faworyta w tych pejzażach, każde jest jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful post, with a few high quality images.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na Słowacji jestem corocznie i, niestety, jest piękniej niż u mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem też prawie corocznie i mam takie samo zdani:)))

      Usuń
  15. Olá, Barbara!
    Suas fotos são magníficas!
    Voltarei sempre aqui, para alegrar a alma!
    A braços!

    VitorNani & Hang Gliding Paradise

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo nastrojowe zdjęcia. Moi faworyci to 1. 3. i 4.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czysta przyjemnosc, ogladac takie spokojne krajobrazy.

    OdpowiedzUsuń