Etykiety

niedziela, 29 marca 2015

krople














28 komentarzy:

  1. Piękne kropelki na zdjęciach makro :)))
    Basiu mam pytanie. Czy miałaś ostatnio w Google+ nagły , duży spadek " Znajomych" ? Mnie wczoraj "zniknęło" 150. Muszę przyznać, że trochę mnie to zniechęciło do pokazywania zdjęć tam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam , że mnie zaskoczyłaś Grażynko...., nie wiem:)) skupiam się na zdjęciach i komentarzach . Zniknęli Twoi znajomi czy Ci którzy dodali Ciebie do znajomych? Poobserwuję przez kilka dni i Ci napiszę..., pozdr.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Zmieniła się liczba tych, którzy mnie dodali do znajomych ( liczba, która jest pokazywana na stronie tytułowej) . Ja wiem, że ktoś może nie chcieć być już moim znajomym, ale nie 150 w ciągu dnia :(. Miałam już takie zmniejszenia, ale była to liczba 20-40. Sądzę, że to robi Google+ i dlatego się Ciebie pytałam, czy też miałaś nagłe, duże zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj sobie zapiszę i będę obserwować .., bo do tej pory raczej nie zwracałam na to uwagi...:)) myślę, że to jakaś przypadkowa blokada.., zdjęcia też nieraz znikają i powracają.., jak coś zauważę dam Ci znać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nie zadawaj sobie trudu, ja chyba tak jak Ty, nie będę już na to zwracać uwagi i nie będę się tym przejmować :)))

      Usuń
  4. Przepiękne.
    Czy dostrzegłaś w nich ich cień?

    OdpowiedzUsuń
  5. What a fabulous pictures with the drops.
    Perfect photographed Barbara, my compliments.
    I wish you a beautiful new week.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great work.. Beautiful pics.. Congrats.. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne !!
    Piękne krople i refleksje.
    Naprawdę podoba mi się tutaj. Moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie oprawiłaś te perełki....:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Preciosa entrada y fotos, enhorabuena.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwe cudeńka przyrody. Pięknie je pokazujesz. Znam osobę, która specjalizuje się w takich zdjęciach. Jak wraca z łąki do domu, to gacie można wykręcać. Ale efekty są wspaniałe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha, ha...:)) ja gaci jeszcze nie wykręcałam.., ale wszystko jeszcze przede mną. Póki co uczę się .........na balkonie , poszłam na łatwiznę. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wdzięczny temat. Makrofotografię lubię najbardziej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alez cuda! Nie rozumiem zbytnio macro fotografii, czytaj nie pociaga mnie zbytnio, ale te perfekcyjnie kuliste, krystaliczne i mieniace sie kropelki mnie zachwycily! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się cieszę..:)) ja dopiero się uczę , pozdrawiam

      Usuń
  14. Jestem oczarowana pięknem jakie wydobyłaś z tych kropelek. Cudo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Que delicia, Barbara...... Me encantan!!!
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Unas macros espectaculares..., Bellisimas...

    OdpowiedzUsuń
  17. Preciosas fotos, me han encantado.

    OdpowiedzUsuń
  18. I LOVE YOUR BLOG
    Espetacular
    Cumprimentos de Portugal

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello Barbara,
    Very wonderful shots!!
    Great with the waterdrops and so special with the reflection of colors in it.

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm playing catch up Barbara.

    These are stunning images. love the clarity and detail in the droplets.

    OdpowiedzUsuń