Etykiety

środa, 4 lutego 2015

Jeden taki dzień










      












20 komentarzy:

  1. W jednym takim dniu są piękne chmury na niebie. no i oczywiście widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowe niebo i mgła. Krajobrazy rodzaju. Szczególnie podoba mi piąty.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie energetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Barbara,
    Jak miło, że napisali bloga ponownie:-) Piękne zdjęcia z naprawdę wspaniałe niebo. Niesamowite piękne kolory!
    Pozdrowienia, Helma

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful, Barbara!!! :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Wonderful landscapes. Your country is pretty. Your photos too.

    hugs

    · LMA · & · CR ·

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello Barbara,
    What a fantastic shots!! This is so amazing. Wonderful!!

    Kind regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasse Bilder sehr schönes weiches Licht.

    Gruß
    Noke

    OdpowiedzUsuń
  9. Excellent work, Barbara. The colours in the sky are stunning. Have a great sunday. Greetings from the Netherlands, Joke

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful foggy photos from the fields.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna seria. I znów pierwsze dwa zdjęcia najbardziej mi przypadły do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się Twoje zdjęcia. Na pewno będę zaglądał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olá, encantado com o maravilhoso trabalho que partilha, as fotos são eximias na beleza.
    AG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękne zdjęcia !!! Cudowne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm:)przepięknie, malarsko
    nie lubię zimy,ale na Twoich zdjęciach trudno jej nie lubić
    będę zaglądała z przyjemnością
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha:)doznałam olśnienia!Zastanawiałam się skąd znam ten styl fotografowania_i już wiem!
    Umknęło mi,że że zlikwidowałaś Swój stary blog Basiu.
    Dobrze,że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie:))))..i mam zamiar zagościć na dłużej...serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  17. Magnificas todas. Quizás las dos últimas son las que mas me agradan pero sin desmerecer a la demás.
    Un saludo

    OdpowiedzUsuń
  18. Drugie zdjęcie świetne, zaskakujące, trzy drzewa w tym jedno leży.

    OdpowiedzUsuń