Etykiety

piątek, 30 stycznia 2015

W lesie































27 komentarzy:

  1. Bajeczny las i piękne zdjęcia. Cieszę się, że znowu masz bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię Grażynko...:)))..poprzedni miałam powiązany ze starym kontem w Picasa..., teraz wszystko uporządkowałam i mam zamiar systematycznie dodawać po kilka fot:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu mam propozycję do odrzucenia, oczywiście jeśli będziesz uważała ją za zbędną. Podaj w informacji o sobie link do swojego bloga. Jak ktoś ma trafić do Ciebie, jeśli nie będzie go miał. Ja mam , bo mi go podałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze coś, bo sprawdziłam u tych, do których się wpisałaś. Twój komentarz z ikonką Barbara Gałczyńska prowadzi do G+, a nie do bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki Grażynko... a nie wiesz dlaczego tak jest???...link dodałam ale nie rozumiem dlaczego jest przekierowanie go G+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prowadzi na bloga Twoja ikonka z komentarzy !

      Usuń
    2. odłączyłam od G+.., chyba o to chodziło :)))) dzięki Grażynko i dobrej nocy

      Usuń
    3. Jest dobrze i to najważniejsze . Dobranoc :)))

      Usuń
  6. Basiu, fantastyczny początek. Życzę wytrwałości :)
    Do zobaczenia, bo czekam na następne Twoje posty
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedziałam dobranoc, ale jeszcze coś zauważyłam. Póki u kogoś nie napiszesz komentarza, tylko się wpiszesz jako obserwator, to nie trafi do Ciebie, bo tam nie ma linka do bloga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażynko za pomoc..:)) teraz chyba już wszystko dobrze. Zmieniłam profil na blogera u wszystkich znajomych. Teraz rozumiem o co chodzi..., jeśli masz profil ze znaczkiem G+ to otwiera Ci się profil w G+ i tam w "o mnie " poprzez link można wejść do bloga, jak masz profil ze znaczkiem "B" to wszystko jest w Blogerze i z ikonki ze znajomymi otwiera Ci się blog..., trochę to skomplikowane przez połączenie z G+.., miłego dnia, będę wieczorkiem:))

      Usuń
    2. Cieszę się, że pomogłam swoimi spostrzeżeniami. Jesteś dobra, ja bym miała z tym problemy, dlatego nic u siebie nie ruszam. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Hello Barbara,
    What a wonderful shots!!
    Shot 1, 5 and 6 are amazing. Well done!!

    Kind regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń

  9. Wonderful photos in your blog. I love them.

    · regards

    · LMA · & · CR ·

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Antes habia usado el traductor pero no entendia ni yo el texto que habia escrito supongo lo entenderas mejor asi si lo pasas por el traductor preciosas fotos Barbara me encantara seguir este bloc me encantan todas las fotografias pero las macros mas que buenas geniales buenas un abrazo !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie są tłumaczenia, niestety.., pozdrawiam

      Usuń
  12. Jestem pod wielkim wrażeniem tych zdjęć Barbara. Gorgeous patrzeć i wspaniały kolor i kompozycję.Bardzo duży komplement.
    Powitanie, Helma

    OdpowiedzUsuń